.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعیه نساجی مازندران در خصوص تجمعات کارگری اخیر
آنچه که باید توجه داشت سازماندهی این جریانات توسط افراد ناشناس می باشد تا جایی که با ارسال پیامک های وارونه و جعلی با مضامین مختلف برای کارگران سعی به تشویش حوزه روانی و تشویق اعتصاب داشتند هر چند این امر مورد بررسی و پیگیری است.
اطلاعیه نساجی مازندران در خصوص تجمعات کارگری اخیر

درپی برپائی سلسله اعتراضات و تجمعات صنفی وکارگری کارگران نساجی مازندران در مقابل این شرکت ، فرمانداری قائم شهر و استانداری مازندران در طول ماهها و هفته های گذشته " شرکت نساجی مازندران " با صدور اطلاعیه ای کارگران این کارخانه را به خویشتن داری دعوت کرد و ساماندهی این تجمعات را به افراد ناشناس منتسب نمود.

متن این اطلاعیه که نسخه ای از آن برای شمال نیوز " ارسال شد عینا جهت اطلاع کاربران درج می گردد .

روابط عمومی نساجی مازندران اعلام داشت:

پرداخت معوقات کارگران نساجی در اولویت این شرکت و جز دستورالعمل هیئت مدیره و مدیرعامل می باشد که بخشی از آن اتفاق افتاده و همچنان در حال انجام است اما آنچه که باید توجه داشت سازماندهی این جریانات توسط افراد ناشناس می باشد تا جایی که با ارسال پیامک های وارونه و جعلی با مضامین مختلف برای کارگران سعی به تشویش حوزه روانی و تشویق اعتصاب داشتند هر چند این امر مورد بررسی و پیگیری است.

روابط عمومی نساجی: با کمی تامل سهمی در احیاء داشته باشیم دامن زدن این افراد به این گونه اعتصابات اختلال در نظم عمومی که امنیت روانی کارگران و حتی شهروندان را نشانه رفته اند حرکتی ناپسندانه است چرا که این موضوع کمکی به کارگران نمی تواند باشد و فقط شرایط را کمی دشوارتر می نماید و صحیح نمی باشد بخاطر حفظ منافع شخصی و حمایت از گروه یا فرد خاص با احساسات و موقعیت این عزیزان بازی کرد و آن جور که می خواهند با آن برخورد کنند به طوری که یک مشکل صنعتی را سیاسی کاری می کنند در صورتی که راهکارهای آن مشخص و پیداست،همیشه مردم نشان دادند که آگاه بر موضوع هستند و همین علم نمودن یک پلاکارد که در طول این چند ماه یک عدد را نشان می دهد (۱۳ ماه طلب) خود تامل دارد.

اگر حقوق دریافت نمی شود چرا عدد ۱۳ ماه طلب افزایش پیدا نمی کند و اگر شرکت پرداخت می کند چرا دوباره در کف خیابان نشسته اید؟ و اینکه آیا شما به طور مداوم و پیوسته ۱۳ ماه حقوق نگرفته اید؟ و یا ۱۳ ماه در طول کارتان برای شرکت معوقه دارید؟

روابط عمومی نساجی مازندران تاکید نمود:

بخش اعظم این فشارها برای خالی کردن دل و امید مردم است و بخش دیگر از بین بردن انگیزه و امید سرمایه گذار که او را فراری دهند اما ایشان همچنان قرص ایستاده اند،چرا که در کنار این موضوع نماینده مردمی عزت الله اکبری احیای نساجی را پیگیری می کند که از اعتبار و آبروی خود می گذارد و فراتر از وظیفه ذاتی خود به عنوان وکیل مردم عمل می نماید تا رویای نساجی را به حقیقت تبدیل کند نماینده ای که با پشتوانه تلاش و ایمان و رای مردم حوزه انتخابیه خود برای احیای نساجی مازندران حرکت کرده است.

بدخواهان احیای نساجی با سونظر و سواستفاده از موقعیت عده ای از کارگران و راهی نمودن آنان در کف خیابان خطای بزرگی را مرتکب می شوند چرا که این عمل طعم احیای نساجی را در انتها از آنان بلاخص کارگران خواهد گرفت واز لذت افتخار آن بی نصیب خواهند ماند چرا که این موضوع در حافظه تاریخ این شهر ثبت خواهد شد و فرزندانشان از آنها درمورد چگونگی حضورشان و استقامتشان خواهند پرسید چه خوب است با کمی تامل در این احیا سهمی هر چند کوچک داشته باشیم تا تاریخ و ارثیه خوبی برای فرزندانمان کنار بگذاریم.

روابط عمومی کارخانجات نساجی مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1390
ميشه از شمال سوال كرد اگر كارگر نبودند پس كي بودند ؟........
نا شناس 30 مهر 1390
ديگر مطمئن شديم نساجي مال كيست . فقط سهم هر نفر مشخص شود.
نا شناس 30 مهر 1390
زنده باد تمامي زحمت كشان ايران عزيز...
fبیطرف 30 مهر 1390
سلام من فکر میکنم باید کمی صبر کرد قبول دارم ای کاش دوستان در سایت این پیام را بنویسند من دلم برای کارگران دلم برای اکبری میسوزه چون دارن هر کدام به اندازه ای از وجودشون خرج میکنن شماها از کی دارید خرج میکنید واقعا چه داستانی شد نساجی اکبری وکارگران
نوسراداموس 30 مهر 1390
جاهلان وبی خردان بدانند نساجی واسه مردمان خطه قایمشهر و سوادکوه وحومه هست نه مسئولین کمی انصاف داشته باشیم.
نا شناس 1 آبان 1390
اي نادانهابايد بفهميدكه مشكل نساجي كشوري است نه فقط شهرستان قائمشهر- تازه اين مشكل مال15سال قبل نه الان آن موقع گوش تك تك كارگرراگرفتن ازشماره 2انداختندبيرون چه غلطي ميكرديد الان زبانتان بلند
شد
حسني 1 آبان 1390
سياست بيرحم است كاري به بدبختي مردم ندارد . آقاي اكبري سناريويي از قبل نوشته شده دارداز اين موضوع بهره برداري سياسي خواهد كرد همه را نگه ميدارد تا هفته قبل از انتخابات حقوقها را ميدهد تا بدين ترتيب با نيرنگي توجه مردم را جلب نمايد. بيچاره مردم !!!!
كارگرشماره 2 2 آبان 1390
ازمادامي كه اكبري نماينده شد يعني مجلس پنجم ما كارگران شماره 2 را به بيمه بيكاري فرستاد تا كارخانه رااحيا كند انوفت هم مي گفت كسي نمي گذارد من كاركنم مي گفت 10تا كارخانه مي خواهم بزنم يكي را بزند 9تاي ديگر پيش كش از قديم مي گفتند عروس از دستش كاري ب نمايد ميگه زمين تپه چله دارد
نا شناس 2 آبان 1390
دوست عزيزي كه نظر دادي و كارگران و مردم را نادان فرض كردي بدان كه منطق شما و اكبري اينه كه حرف حساب را نميفهميد و مردم را نادان فرض ميكند سوالم اسنست شما و اكبري كه دانا هستيد چرا قول احياي 12 كارخانه و 20000 هزار شغل را داديد ؟اما حالا توش زاييدي اونم از نوع بدش
نا شناس 2 آبان 1390
/
آقایونی که حقوقای میلیونی میگیریدونمیــــــــــــــــفهمید بی پولی یعنی چه
بیخودی مسئله روسیاسی نکنید برای فشارآوردن به کارگرا
اینافقط حقوق میخواهند نه چیز دیگر
شما شکمتون سیره فقط میگیدصبرکنیددرست میشه
سعید 2 آبان 1390
خطاب به اینهایی که با بستن خیابان اصلی شهر مزاحم مرد میشوند ..
ای کارگرانی که :

کار نمی کنید اما حقوق میخواهید ..خدایا حلال و حرام کجا رفته ؟

کارگرانی که کار نمیکنید اما خیابانها را مسدود میکنند و برای مردم ایجاد مزاحمت و سختی ..سرویسهای مدرسه در ترافیک قفل شده و مسافران حیران در خیابانها چرا ؟
کارخانه مدیر عامل دارد و هیئت مدیره در تهران
من تعجب میکنم با اینکه آقای اکبری تلاش میکند نساجی احیا شود پس اینها چرا چند ماه مانده به انتخابات در خیابانها فریاد مرگ بر اکبری سر میدهند ؟ این چه سناریویی هست ؟
وقتی شبکه ضد انقلابی و انگلیسی بی بی سی فارسی و شبکه بهایی صدای آمریکا این خبر را انعکاس میدهند آیا اینها به نفع نظام است ؟ کار شما چه فرقی با اغتشاشات فتنه 88 دارد ؟
آیا این اخلاقی هست که شعار مرگ بر اکبری در خیابانهای قائم شهر سر بدهید ؟ اینها را در کدام مکتب آموختید ؟ اسلام اینو میگه ؟
دستگاهها را خاموش کرده و بجای کار می رقصید و شو بزگزار میکنید ..مدرکش موجود است ...
بخدا این دنیا ارزش نداره که بخاطرش آخرتتان را بر باد بدهید ...مخالفان اکبری برای تخریب چهره این مرد زحمتکش دست به هر کاری میزنند ...8 سال اکبری نبود چکار کردید ؟ این معوقه شما به آن سالها بر میگرده نه الان
چرا حقایق را نمیگویید ؟
چرا نمیگویید الان 200 کارگر زن در واحد دوخت مشغول بکار هستند و این عدد به 500 نفر هم افزایش پیدا میکند
چرا نمیگویید همین اکبری پول بازنشستگی کارگران شماره 2 را از دولت گرفت و در حال انجام کارهای اداری هستند ؟
اکبری رای نیاره نساجی درست میشه ؟
اگه اینطوره خدا کنه رای نیاره و ما ببینیم که مشکل شما چجوری حل میشه

ایمانها سست شده و اعتقادات از بین رفته و مادی پرستی جای خدا پرستی را گرفت
با تشکر از مدیر محترم شمال نیوز از تحمل اطاله سخنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.